Subject: Tallinna Teede kinnituskiri
From: "Mary-Ann Tammiste (EE)" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Cc: "Getlin Meetua (EE)" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 12:43:35 +0200

Tere,

Olen Mary-Ann Tammiste  ja kirjutan Teile PricewaterhouseCoopersist seoses
Tallinna Teede AS aasta auditiga. Palume Teil manuses olev kinnituskiri
edastada juhatuse liikme või volitatud isiku poolt digitaalselt
allkirjastatult e-posti aadressile:

[email-masked] <[email-masked]>

Palume teil pöörata tähelepanu sellele, et oleme kinnituskirja sisse
lisanud arvetega tabeli(d) ning palume teil ettenähtud lahtritesse märkida,
kas nõustute arvete üksikasjadega.

Oleksime tänulikud, kui saadaksite allkirjastatud kinnituskirja meile
hiljemalt *12.02.2025*

Parimate soovidega,
--
Mary-Ann Tammiste

PwC |Associate | Assurance
Mobile: +372 5690 8907 | Office General: +372 614 1800
Email: [email-masked]

AS PricewaterhouseCoopers
Tatari 1 | 10116 Tallinn | Estonia
http://www.pwc.ee

-- 
Privacy Statement <https://www.pwc.com/ee/en/home/privacy-statements.html>

The information transmitted is intended only for the person or entity to 
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged 
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or 
taking of any action in reliance upon, this information by persons or 
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received 
this in error, please contact the sender and delete the material from any 
computer.  Please familiarize yourself with our privacy policy.

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.